EN SAGA FÅR ALLTID ETT LYCKLIGT SLUT!

Hej o gokväll!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, har riktigt tråkigt. Tråkigaste lovet på länge.. ursch! Längtar till jag får träffa alla mina kompisar igen som bor i Västerås och Tova och Pablo på Gotland så ja de kommer bli nice, vad ska ni göra i sommar?

Nåja, funderar också på vad jag ska ha på midsommar afton.. hittar inga snygga kläder och vet inte om jag ska klänning eller inte :P
Jaja jag får väll tänka igenom den här veckan.
Det här blir mitt sista inlägg för idag.. för jag ska lägga mig tidigt för har bara sovit i 2 timmar inatt. Så ska sätta på en film nu och hämta något att äta sen prata lite med älsklingen och tillslut sova!
Jaja, godnattttttt


Haha gammal bild.. SAKNAR DIG och kommer SAKNA DIG ännu mer när du åker iväg till Turkland baby :*



Kommentarer
Majaa

Saknar dig meer & kommer sakna dig ännu mer :* men vecakn efter smäller de gummsan

2012-06-18 @ 21:00:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0