HEJ OCH HEJ

tja babes,
just nu sitter jag här vid datan och lyssnar på kent och har även jätte ont i halsen :( 
nåja, tänkte gå till mat dax och köpa jordgubbar och sedan lägga mig på balkongen och sola lite, bara solen vill stanna kvar och att alla regnmoln drar åt skogen.
Men jaja, angående min ''överrasning'' får komma efter jag varit på gotland. För jag har ingen tid nu och fixa de och de har bara blivit en massor med strul och besvikelse. Inget jag tar upp nu i bloggen då avslöjar jag bara :)
Jaja ska nog fixa mig lite nu och sedan ge mig iväg, vi hörs senare KRAAAAAAAAAM
 
Har inga nya bilder, så ni får en på mig när jag va liten! :D


Kommentarer
mw

Fin blogg

2012-06-21 @ 13:00:32
URL: http://michwagen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0