SOL OCH SOMMAR!

Tjabba tjena alla!
Har precis rullat mer än 200 köttbullar.. skit jobbigt men jaja, idag har jag suttit på min balkong i 3 timmar och solat, har fått lite färg iallafall! :D Första brännan.. ska nog sola mer imorgon om de blir fint och sen kommer jag och älsklingen åka ut också och sola & bada osv så då blir man iallafall lite brun den här sommarn! ;)
 
för nu börjar verkligen sommarn komma! Riktigt soligt idag, minst 25 grader på balkongen och vi får hoppas de är  så här fint hela veckan ut nura!
Ska snart också börja packa LITE , inte allt men bara lite så jag packar ner de jag inte behöver jamen ni ffattar.
Nåjaaaa nu ska jag nog äta jodgubbar och glass så vi hörs senare babes,love to you.
 
ME GUSTA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0