JUST ME AND YOU


Hejhej alla! :)
kom hem vid 4 typ.. slutade då och har bara vart hemma sen dess, ska snart äta också gott! är vrål hungrig..
men aja de va as kul idag, på hemkunskapen så va jag med Kada och Haslet vi skulle göra muffins och tror jag aldrig har garvat så mycket.. haha smeten vart helt fail, mina muffins smakade ägg sen typ när vi skulle hälla vatten i våra muggar så va vi alla 3 tvungna att typ hålla i kastrullen så ingen skulle dö.. haha!
Sen så ramlar hela Haslet te påse i vattnet och bränner sig och allt haha, typ pissa på mig :P nerå.. men kul va de. Så vi har ätit muffins halva dagen, och sen på Elevensval började jag göra ''Hotspants'' kommer bli skit snygga! De ska stå ''SWEET'' på baken ;) och dom är rosa också såå jaa de kommer nog bli skit nice. Men nu orkar jag inte blogga mer, uppdaterar mer senare kramis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0