nytt !

Hejhej alla!
Förlåt att jag inte har bloggat, igår vart jag helt fast vid tvn sen decka jag vid 11 så har inte orkat sitta vid datan :)
Juste fixade lite på bloggen, men ska ändra bakrunden och de en annan dag, för orkar verkligen inte idag!
Men iallafall idag va vi på dop hos Mikaela,Ronnie,Alexander & William jätte fint verkligen!
Så kom hem för en halvtimme sen kanske, är typ helt svullen i magen för att vi åt as mke gott osv. Haha.
Senare blire att äta gott & titta på Melodifestivalen hoppas de är några bra artister..
Jaja ville bara uppdatera lite! Förlåt ska verkligen skärpa mig med bloggandet, och nu kommer nån bild sen dopet.
kram!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0