SKOLAVSLUTNING IMORGON!

Hej allihopa!
Har precis provat min klänning och skorna jag ska ha, funkar som outfit faktiskt! Kommer bli så grymt med sommarlov, känns som jag hade de i typ igår?
Massor med mysiga kvällar med vänner och pojkvän, sol och bad osv ååh! Cant belive it. Förlåt stavningen också, hehe.
Och jag vill bara säga förlåt till bilden jag la ut innan det här inlägget, riktigt taskigt men jag menade inget illa tyckte ju bara dom va söta men jaja :)
Efter skolan imorgon om det blir fint väder ska jag först göra en jordgubbs tårta och sen åka till stugan och fika med nära och kära! Riktigt nice start på sommarn. Men nu ska jag nog fixa mina ögonbryn och ta bort smink osv och sedan lägga mig, har en morgon att se fram imot imorgon.
Så godnatt alla mina söta läsare puuuussss
(Ja jag har löshår i så kan alla typ chilla..? )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0