VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ FOLK I DAGENS SAMMHÄLLE?!

Vad är det med er folk som vill kränka ner mig? inte för att jag tar åt mig men endå riktigt omoget! Tänk på dom som verkligen tar åt sig. 
Skulle ju inte heller va så jävla kul om jag komenterade på din blogg att du e en hora,fjortis osv? Jag är inte fjortis bara för att jag använder mycket mascara? Dessutom va bilden gammal! 
Du kan ju läsa om du är smart! ;) Och hora? Vad vet du om mig? inte ett skit, och kan berätta att jag har inte sex med flera och tar betalt, jag har redan kille och håller mig gärna åt de hållet!
Så snälla alla fina männsikor, sluta att komentera dumma saker, om ni vill mig nått skriv på facebook eller något?
Och dessutom den som komenterar något dumt något mer blockar jag ip:n så ha en bra dag idag för de ska jag ha pussss :*
Btw: Sprid massa possetiva komentarer istället för negativa! :)


Ååh va mycket mascara jag har !! därför är jag fjortis? shit asså..


Kommentarer
Anonym

Hej sötnos!

Vill bara att du ska veta att du har en underbar blogg! Fattar inte hur folk tänker när dem försöker trycka ner dig, helt galet... Sköt om dig gumman :)

Kram!

Svar: Naw tack sötnos! kraam
Linnea Karlsson

2012-06-14 @ 19:20:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0