FÖRLÅT!

Hej allesammans! Förlåt min uberdåliga uppdatering, men jag tror ni vet varför. Jag har ju haft Maja här uppe och vi har haft fullt upp ja ni vet, men nu är jag tillbaks! :D
Tänkte berätta lite om min helg.

Fredag: Jag och Maja åkte hem och fixade oss sen skjussade pappsen oss till Globen shit va häftigt de va! Och vi som trodde vi skulle sitta på jätte dåliga platser kom LÄNGST FRAM! Fatta vilken känsla att sitta där framme och se alla artister så bra, ja vi va och titta där och typ skrek ihjäl oss haha! Grym kväll iallafall så åt vi McDonalds efter och hade de lite skojjsigt hemma efter.

Lördag: Vi vaknar och vi fixade oss sen åker vi direkt till Globen City för att titta på några artister där, åh va vi skrek har vidosar osv men dom kommer jag tyvärr inte lägga ut av olika skäl. Sen åkte vi hem och hade jätte mysigt och tittade på melodifestivalen sen pratade jag med Pablo resten av kvällen och grät. Men jaja.

Söndag: Vi tänkte dra till täby men vi fick inte så vi sket it, men nästa gång åker vi dit där artisterna ska! Sen har vi bara tagit bilder och typ myst sista tiden den här helgen va verkligen super grym även att de kom lite tårar haha! Älskar dej så sjukt Maja.

Jaja, ska snart äta är vrålhungrig vet inte varför? har lixom nyss ätit nudlar osv men ville bara uppdatera min helg så hörs vi senare, och nu kommer de massor med bilder sen helgen kramis.





Eric saade

David lindgren (eller vad han heter)

Dead by april

Looren


Björn randelid (eller hur man stavar)

Danny!


Bilder sen globen city


Och nu bilder från idag! :D











Hahahah fail.



Det va allt för mig, vi hörs senare efter maten.


Kommentarer
Nattis

OOMGG! åh va kul att få se alla artisterna live, ville också diiit!! jättefina bilder! <3333 ;*

2012-03-11 @ 18:59:09
URL: http://nattstad.se/nattissandstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0