lev livet förfan, man har bara 1 liv..

Godkväll people!
Just nu sitter jag och chillar me livet jao, messar lite me älskling & skriver me några av mina tjejer på fejjan. Idag har de vart helt OK dag i skolan, vi gjorde semlor osv, sen efter skolan drog jag & erica te vivo och köpte choklad sen drog vi direkt till stan och fixade prao plats på en glassbars sak .. hoppas bara vi får platsen ! :)
Sen när jag kom hem pluggade jag sten hårt ni vet.. såhär fett bra man är :P
Sen ville jag ha glass så fick typ springa till pressbyrån för att köpa en glass som inte ens fanns.. så fick en B&J med hem.
Och från och med idag ska jag sluta äta godsaker osv har gått upp jätte mycket! inte bra.. men har ju mens så de är ju inte så konstigt, men nu ska jag vara lite social på fejjan vi hörs imorgon! Slutar klockan 4.. kul-.-
kramis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0