POLIS DAG!

Hejhej!
Kom nyss hem från farsta med Erica, vi typ chillade runt lite prövade den dära blåa bikinin & en bh jag ska köpa någon gång..
Jaja, idag va skolan fett chill! Hade sovmorgon sen hade vi ''polis dag'' så vi delades in i grupper osv och så fick vi snacka me poliserna osv blabla de va as nice iallafall.
Så skulle vi göra någon teater för hela klassen och allt, så kommer jag där kortast och leker cool haha nerå men alla ba garva, sen vare mys me fika och såå ja men ni fattar.
Imorgon vet jag inte va jag ska göra, helgen blire KANSKE västerås men trore.. så de blir väll nice.
Men nu ska jag äta så vi hörs senare kramis alla finisar.



2 bilder sen idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0