SVAR!

Hej!
Jag fick en fråga varför jag använder bomb shell? och att jag försöker bara söka uppmärksamhet hos killar..
Men nu ska jag berätta!

Det är så att jag redan har kille? så varför skulle jag vilja ha uppmärksamhet av killar om jag använder push up? Push up använder väll många ungdomar nu för tiden? lixom det är väll mitt problem om jag använder de eller inte, de sitter på min kropp och inte din. Jag är precis den jag är och tänker fan inte ändra mig för din skull? du får tycka va du vill, men jag använder verkligen inte push up för att få någon jävla uppmärksamhet jag använder det för att jag VILL.. so what ? de skadar inte dig lixom.
men jaja hoppas du fick ett bra svar till din fråga puss.



Kommentarer
Elen

haha shit, kan inte du visa kommentaren du fick? Om de va olagligt med push up som du inte har så skulle det väl inte säljas i butik haha? :p

2012-03-26 @ 00:36:04
URL: http://anderssonss.devote.se
Nattis

Hata onödiga kommentarer.. tycker att om man ska kommentera något så ska de va nått snällt eller positivt.. De e jättemånga som använder push up och varför skulle man vilja ha uppmärksamhet bara för att man använder det liksom, puss

2012-03-26 @ 13:58:28
URL: http://nattstad.se/nattissandstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0