tillbaks med bloggandet igen!

Hejhej allesammans!
FÖRLÅT min jätte dåliga uppdatering.. men har inte haft tid att blogga nu när Pablo har vart här! :)
men nu kommer de igång igen hehe, Jaja min helg har varit fantastisk. Mys,mysmys.. typ nej men de va jätte soft. Första dagen drog vi in te stan och typ såg halva gotland. Sen nästa dag drog vi tebaks te stan typ fika gick runt, tittat på film?
ja men de vanliga man brukar göra när man är tillsammans? och idag åkte han hem:( kommer sakna han så mycket.. hoppas han kommer upp te påsk dåra!
Jaja, men jag mår väll bra jag med.. jag & pappa åkte direkt sen och hämtade biljetterna till Melodifestivalen, kommer bli så grymt!
Sen imorgon är jag ledig, ingen aning vad jag ska göra med de får vi väll se då. Idag ska jag bara städa mitt rum & duscha, kanske titta på film och ba allmänt chilla.
Tisdag börjar jag skolan i Stockholm igen.. skiter i hur de går, bara jag går till skolan & gör de jag ska, kompisar de har jag redan.. men skulle inte tacka nej till fler men jaja. Och de är samma skola också som förut ni vet? men vi får hoppas på de bästa! De är ju bara 3 mån sen äre ju SOMMARLOV! :)
Men nu måste jag verkligen städa vidare.. och nu har jag berättat lite om min helg så jag får uppdatera lite senare!
Nu kommer de lite bilder.. kramis.

ja.. vi är fina.

älskar vädret!

Wihooo, biljetterna!

hahah! jag ritade dom dära fula i hörnet, medans pablo är grym på att rita ;) denn ni..


Kommentarer
rachel

bra att du skiter i de andra ifall dom är dumma och att du ska göra de man ska gö i skolan! kmr gå bra puss!

2012-03-04 @ 17:18:09
URL: http://rrachels.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0