you are what i've had looking for..

Godmorgon! eller typ goddag ;)
Vaknade vid halv 8 av byggjävlarna.. förlåt språket men ville verkligen sova..
Jaja, idag händer ingenting tråkigt.. men de är ju typ standard & imorgon börjar skolan är skit närvös vill verkligen inte att de ska bli som förra gången orkar inte sitta och gråta varje gång jag ska hem ifrån iskolan lixom? Men aja hoppas på de bästa.
Ihelgen kommer maja iallafall ju kommer bli så jävla grymt! vi har inte vart på 2 mån , på fredagen drar vi till Melodifestivalen sen Lördag drar vi te stan och gör en sak, hoppas bara jag får haha! Men de är ju mina pengar så..?
nu ska jag bara chilla vid datan & läsa lite bloggar så får vi se vad jag gör senare kramis.

gammal bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0