ÄLSKLING, JAG ÄLSKAR DIG!

Min livsstråle,mitt allt, min pojkvän, min bästavän, hela min värld!
Jag älskar dig så otroligt mycket Pablo. Allt vi har gått egenom är fantastiskt dom stunderna de verkligen varit de, och jag är så sjukt glad att jag har dig. Är så sjukt glad att vi har snart delat våra liv tillsammans i snart 1 år och mer ska de bli. Du är allt som en pojkvän kan tänkas vara.. omtänksam,snäll,underbar,söt,fin,snygg ååh får inte fram ord på hur fantastik du är!
Och jag har inte heller varit den perfekta flickvännen, men jag lovar.. jag ska ändra på mig. Vi båda ändrar på oss för att bygga upp det här tillsammans.
Jag kommer ihåg alla stunder.. som den allrabästa när vi stog vid hamnen och du kom cyklandes och jag tittade på dig och direkt så sa de klick!
Och du ska veta att du alltid kommer att vara min lilla gullunge, MIN Pablo.
De känns helt sjukt hur jävla kär jag är i dig. Har varit det enda sen början och kommer att vara de hur och vad som händer.
Det är så verkligen att jag vill dela mitt liv med dig, alla drömmar vi har planerat ;) haha.. sötnos! Jag vill bara säga att älskar verkligen dig puss på dig min underbara prins.


Kommentarer
Anonym

fan vad du är störd linnea!

2012-06-01 @ 17:14:26
uknoooooow

Vad vill du nattis ? / pablo & nea

2012-06-02 @ 17:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0