ANG MIG & PABLO

Som alla vet har ju jag och pablo gjort slut, vi båda har tänkt oss igenom alltihopa..
Vi älskar varandra så mycket att de inte går att bara kasta bort snart 1 års förhållande, båda kan ändra på sig och jag känner varför ska andra betsämma om man får vara tillsammans eller inte? Pablo är världens underbaraste person, alla som inte känner honom kan ju inte säga något. Jag vet att jag har sagt till folk att vi har bråkat och så, men de va DÅ och nu ska vi inte gå in på saker som va DÅ lixom vi kör NU, början på NYTT. Jag och Pablo kommer fortsätta att vara tillsammans vare sig va folk vill eller tycker. Vi älskar varandra och kommer göra de nu och föralltid. Jag vill bara säga att jag har gjort fel och de har pablo också. Och bara så att alla vet kommer vi båda vara lyckliga, för vi har verkligen pratat igenom allt & ska göra det mer idag så ciao.


Kommentarer
Anonym

men han knnulla ju föfan me ellen!!!

2012-05-20 @ 21:37:59
Anonym

jaa vafan han knulla ju fan me ellen?

2012-05-21 @ 08:00:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0