ÄR DE DAGS IGEN, ÄRE DAGS ÄRE DAGS IGEN?

Tjo!
Har precis ätit och kommit hem ifrån TC :) Vilket drag! Panetoz skulle ju dit, fast först va jag tvungen att leta och vänta på min syrra i en halvtimme, så vi trodde dom redan hade sjungt men icke sa nicke, så vi drog till H&M och tittade lite, hittade inget speciellt så mycket folk iaffärerna också! Ursch.. och lixom har ju ingen koll vart dom går heller? En kom lixom och typ drog i mig så jag ba: vafan gör du? haha.. typ typsikt mig.
Men somsagt sen tittade vi på dom, sen åkte jag hem och nu sitter jag här :)
Skolan gick också bra, förutom att jag vart själv sista lektionerna men de va iallafall bra!
Tror jag snart ska göra te eller ngt, sen bara mysa till någon film.. Jaja vi hörs senare babes.


Kommentarer
Kakan c:

har du gjort designen själv ?

2012-05-29 @ 12:38:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0