ASSÅ VARFÖR SKA ALLT HÄNDA MIG ?!

* Först så tar en unge mitt halsband
* Blir förkyld
* Håret blir as fult och jag typ dampar
* Går inte att logga in på nordea?
Vad kommer hända här näst? orkar inte..
Men iallafall just nu sitter jag och försöker att komma in på nordea och titta hur mycket pengar jag har. Och jag skriver rätt nummer osv men de går fortfarande inte? Säkert någon som hackat in på min..
Jaja skolan gick väll bra fick sluta tidigare och gjorde ett prov jag inte kommer att klara iallafall.
Sen imorgon kommer Maja ! :D Eller på Torsdag morgon så sticker vi till grönan direkt kommer bli så sjuuuukt nice, som vanligt. De är ba att komma fram till oss om ni ser oss , fett kul med lite folk :)
Men nu ska jag försöka och sluta buttra mig och göra något kul! Vi hörs senare babes.
Jaaa.. jag e fin.


Kommentarer
fannie

va söt linnea! <3

2012-05-16 @ 23:28:25
URL: http://loveeu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0