CALL ME MAYBE?

Hejhej sötnosar!
Sorry för mitt sugande bloggande, men varit upptagen hela dagen :)
Först va jag och Maja på stan och provade kläder och letade efter skor och sånt smått & gott, senare åkte vi te Erikslund och hade skitkul! satt på samma toa osv haha dör.. Sen träffade vi Max och hade de ännu roligare och sen va jag och Max själva i en lekpark och han typ snackade med sin tjej sen tagga vi hem och nu sitter jag här och snackar med några på facebook.
Imorgons planer vetjag inte, blir nog att vara med Max & Maja.
Jaja nu ska jag faktiskt chilla i sängen tills jag somnar puss vi hörs imorgon,de blir videoblogg! :D
Älskar dig världens bästavän!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0