CHILLAR GALET HEMMA PÅ MIN DATASTOL!

Haha, ja hejhej. Åt för ett tag sen, slutade lite tidigare.. skolan gick väll bra. Sen har jag bara suttit hemma och tråkar inför datorn, ska nog ladda ner någon film som jag kan titta på så kanske jag ska köpa glass och mumsa på medans jag tittar eller vad tycker ni? 
Imorgon ska jag nog bara vara hemma, blir nog en lugn vecka.. men på fredag åker jag iallafall till Västerås :) Ska shoppa lite då tänkte jag, bara lite sånt här smått och gott. Men nu ska jag nog börja ladda ner filmen så att de inte blir för sent, för ska nog lägga mig tidigt idag, sov inge vidare inatt.

Saknar dig. (Somsagt har inga nya bilder men de får funka endå ;d )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0