FICK AV FASTER!


Fick av min faster som har varit i Argentina!
Riktigt snygga ellerhur ?

Jaja, btw just nu sitter jag mig och bara latar mig vid datan och så.. ska snart läsa på gloserna till imorgon som jag endå inte ska göra, eller ska snacka lite på skype och så först.. Sen ska jag nog göra varm choklad nu också haha allt på en gång.
Imorgon är de fredag och har bara en lektion skönt! ska till familjerätt och vad jag ska göra där behöver inte ni veta. :) Så åker med mamma hem direkt efter sen på lördag träffar jag massa niceigt folk i Västerås så sover vi över också ska bli grymt!
Men nu ska jag nog göra chokladen så att de inte blir försent vi hörs imorgon eller senare finisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0