YOYOYO....

Fyfan vad jag HATAR dig, du har förstört hela mitt liv.
ursch vad jag hatar dig, får fan inte fram ord på så mycket jag hatar dig, gå och lös dina egna problem och kom tillbaks när du mognat.

Hej och godmorgon, har nyss fixat mig :)
Slutar klockan 4 idag.. inte så kul. Men sen åker jag till Västerås och är där. Helgen blir nog lugn ska nog inte vara med någon, syrran ska med dit så blir väll att umgås med nära och kära. Sen på Söndag tar jag ett tidigt tåg hem för jag ska titta på Ulrik :* Kommer bli så nice, bilder kommer såklart att komma! :)
Men nu måste jag verkligen äta så att jag hinner till skolan kramis.
Btw: önska mig lycka till engelska provet idag! haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0