I HAVE A GOOD FEELING!

Hej på er! 
Kom hem vid 6, direkt då åt jag lite.. sen åkte jag och pappa till emelie med hans nya moppe och hjälpte henne med hennes balkong, sen åkte jag och pappa runt lite haha skit kul! Fast den är lite gammal.. inte sån här e-u moppe, vi drar ner ribban till 67-65 vet inte haha! Så ska få börja köra den.
Jaja, min helg har varit jätte mys med gott och med nära och kära!
Imorgon börjar skolan igen som vanligt.. ååh! hoppas bara att vädret håller sig :) man har ju fått LITE färg nu när man har suttit på balkongen osv.
Men nu ska jag nog packa upp min väska och börja lägga mig, så vi hörs imorgon kramis på er alla!
BTW: TITTA PÅ VIDEON I INLÄGGET UNDER PUSSS
HHAHAHAHAHAH vet att hörlurarna är fina.. men alla mina iphone hörlurar har gått sönder :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0