SVAR!

Jag vill bara säga till er som stör sig på mig och mina videoinlägg? Och typ komenterar dumt. Vill bara säga att ni kan bara lägga ner, varför ens sitta och förstöra för mig? Titta inte om de stör dig, och om du har tittat och tycker jag e störd så kan du ju hålla de för dig själv. Jag är mig själv och bjuder på mig själv. Jag är ingen jävla torr människa som ska vara snygg på varenda bild för att få uppmärksamhet ? Fan snälla bjud på er också, så ska ni se att ni får mer uppmärksamhet med att bjuda på dig istället för att vara så jävla torr.

Förlåt, men blir så jävla trött på folk som bara ska förstöra för andra, för att dom själva mår dåligt.
men jag älskar er endå my haters :* puss


Kommentarer
Anonym

Sötnos, kan du inte ha en frågestund någon gång? Kram!♥

2012-05-23 @ 15:15:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0