UTVECKLINGSSAMTAL!

Hej förlåt mitt dåliga bloggande idag!
Men har inte kunnat blogga, först va ja i skolan dåra sen stack Jag,Erica & Rebecca till farsta en snabbis och typ tittade lite.. och sen skulle vi hitta Mc sak på Mcdonalds osv den nya typ ''Mackan'' med kyckling vet inte, men orkade inte gå runt hela Farsta och leta vi gick endå fel så drog te solsaken men de gick inte så bra så drog där ifrån ska åka med en kompis nästa gång!
haha skämde ut mig riktigt!
Om en timme ska jag på utvecklingssamtal vi får hoppas de går as bra! Annars vet jag inte vad jag gör.. orkar inte gråta mer hehe..
Men vi hörs efter de och pluggandet puss!


(bilden har ni redan sätt!)


Kommentarer
saragusttavsson

profilbild tänker jag ? <3

2012-05-11 @ 19:06:02
URL: http://ssaragustavsson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0