YOUR MY SUNSHINE BABY.

Hej på er!
Har precis jobbat lite med engelskan så de känns skönt! Snart ska jag nog snacka med älskling, eller iallafall när han kommer hem, imorgon ska jag nog inte göra så mycket bara typ chilla.. kanske ska göra en sak som jag berättar imorgon, ojoj suprise! ;)
nej men de är inget men ni får iallafall veta imorgon, för nu tänker jag faktiskt gå och göra lite skönthets behandling på mig. Fotbad, tända ljus, smörja in mig med cocos sak (vet inte vad de heter) sen bara ta de lungt och fortsätta titta på filmen jag inte hann titta klart på. Tittade på ''Jag saknar dig''. Men vi får höras mera ikväll eller imorgon puss på er sötnosar!
Så sjukt gammal bild, men den är endå cool på något sätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0